Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου 2013

Πανσέληνος Ζυγού


Η εξισορρόπηση των αντιθέτων δυνάμεων δημιουργεί αρμονία.
Αυτό ακριβώς συμβαίνει την ημέρα της Πανσελήνου, η οποία γίνεται κάθε 29 ημέρες, σύμφωνα με το Σεληνιακό Κύκλο. Καθώς η Σελήνη είναι απέναντι από τον Ήλιο στον

αντιδιαμετρικό αστερισμό - γι αυτό παίρνει και το όνομα του Ζωδίου στο οποίο βρίσκεται ο Ήλιος- φωτίζεται ολόκληρη και η Γη βρίσκεται ανάμεσα σε δύο Φώτα τα οποία εκπέμπουν το μέγιστο του δυναμικού τους.
Αυτή είναι η κατάλληλη ώρα να πλημμυρίσουμε κι εμείς από το Φως αυτό και να αισθανθούμε πολύ κοντά στις ανώτερες δυνάμεις που υπάρχουν – πείτε τις με όποιο όνομα θέλετε. Για να μπορέσουμε όμως ν' απορροφήσουμε όλη αυτή την υπέροχη ενέργεια αλλά και να μπορέσουμε να την αποδώσουμε πίσω πάλι στο Σύμπαν, εξισορροπώντας το, πρέπει ν' ακολουθήσουμε κάποιους κανόνες τρεις ημέρες πριν την Πανσέληνο, την ημέρα της Πανσελήνου και τρεις ημέρες μετά, μία εβδομάδα δηλαδή.
Ας δούμε αυτή τη διαδικασία.


Η 3η ημέρα πριν την Πανσέληνο είναι ημέρα πίστης και αφορά τον καθαρισμό του φυσικού μας σώματος.

Η 2η ημέρα είναι ημέρα ενατένισης και αφορά το συναισθηματικό πεδίο προσπαθούμε λοιπόν, να λύσουμε όλες τις συναισθηματικές μας εντάσεις και διαφορές.

Η ημέρα πριν την πανσέληνο είναι ημέρα αφοσίωσης στο νόημα της Πανσελήνου και αφορά το νοητικό πεδίο μας. Σκεφτόμαστε το νόημά της και το δουλεύουμε μέσα μας. 


Η ημέρα της Πανσελήνου και συγκεκριμένα η ώρα τής μέγιστης φώτισής της είναι η στιγμή που μπορούμε να μπούμε σε ανώτερο επίπεδο επίγνωσης και σε συνεργασία με τον Ηλιακό μας Άγγελο να δεχθούμε υψηλές δονήσεις.
Τη στιγμή αυτή βυθιζόμαστε στον εσωτερικό μας εαυτό και στο δικό μας Φως και η εισροή της ενέργειας τής Πανσελήνου, πρέπει να περιφρουρηθεί και ν' αποδοθεί την 3η ημέρα, για το γενικό καλό.

Η 1η ημέρα μετά την Πανσέληνο είναι η ημέρα της καταγραφής αυτών των ενεργειών μέσα μας, για να έχουμε την απάντηση στην προσευχή μας.

Η 2η ημέρα είναι η ημέρα της αφομοίωσης των ενεργειών αυτών στο δικό μας εσωτερικό επίπεδο και
 

η 3η ημέρα μετά την Πανσέληνο είναι η ημέρα της ακτινοβόλησης των ενεργειών προς τα έξω, για να βοηθήσουμε, με την προσφορά μας αυτή, στην εξισορρόπηση του Σύμπαντος.
 


Στις Πανσελήνους υπάρχουν 5 βασικοί σκοποί:

1) Να ενωθούμε με τον Πνευματικό κόσμο.

2) Να ενωθούμε με τον Πλανήτη μας.

3) Να γίνει ευθυγράμμιση με το Θείο Σχέδιο.

4) Να επιτευχθεί η αδελφοποίηση της Ανθρωπότητας και

5) να καλλιεργηθούν, ν’αποκρυσταλλωθούν και ν’αφυπνισθούν οι Θείες ενέργειες μέσα σε όλους μας, όπως η αγάπη, η κατανόηση, η ευσπλαχνία, η αυτοθεραπεία, η ενόραση και πάνω από όλα η προσωπική ηθική μας.

Δύο βασικές προσπάθειες την ώρα της πανσελήνου είναι η αβλάβεια στις σκέψεις μας, στα συναισθήματα, στις πράξεις και στα λόγια μας και η απόσπαση από όλες τις προσω πικές σχέσεις γιατί είναι πολύ σημαντικό να μην μπλεχθούμε στα εμπόδια των άλλων.

Ας πάμε, μετά την ενημέρωση για τις Πανσελήνους, στην Πανσέληνο του Ζυγού.


Η Πανσέληνος του Ζυγού, θα λάβει χώραν, στις 19 του μήνα, στις 2:39 π.μ. ώρα Ελλάδος, στις 25 μοίρες και 45΄ πρώτα λεπτά του Κριού με σύγχρονη έκλειψη Appulse κατά την οποία η Σελήνη σκοτεινιάζει γιατί βρίσκεται στην παρασκιά της Γης
.

Άρα θα ενεργοποιήσει τους χάρτες, στους οποίους, όπως έχω αναφέρει, υπάρχουν πλανήτες σε απόσταση από τις ζωδιακές της μοίρες, + - 5 μοίρες και επιπλέον, πλανήτες σε αντίθεση με το συγκεκριμένο ζωδιακό σημείο.
Σε αυτά τα άτομα θα συμβούν κάποια γεγονότα τα οποία δεν θα υποπέσουν στην αντίληψή τους, τουλάχιστον για μεγάλο χρονικό διάστημα. Προσοχή, λοιπόν!

Ο Ζυγός (Λατινικά: Libra, συντομογραφία: Lib) είναι αστερισμός που σημειώθηκε στην αρχαιότητα από τον Πτολεμαίο.

Είναι νότιος αστερισμός, ορατός στο σύνολό του από την Ελλάδα και όλη σχεδόν την Ευρώπη.Τ' όνομα τού αστερισμού, που σημαίνει ζυγαριά, δεν συναντάται πριν από τον Ίππαρχο.
Αρχικά, στην ελληνική Αστρονομία ο Ζυγός ήταν τμήμα του Σκορπιού, από τον οποίο άρχισε να διακρίνεται ως τμήμα του, γνωστό ως Χηλαί Σκορπίου, δηλαδή οι «Δαγκάνες του Σκορπιού», κι έτσι τον βρίσκουμε στον Ερατοσθένη και στον `Αρατο.
Ο δεύτερος το χαρακτηρίζει ως αμυδρό ζώδιο «φαέων επιδυέες», αλλά μεγάλο «μεγάλας χηλάς».
Ο Ίππαρχος χρησιμοποίησε και τα δύο ονόματα, Ζυγός και Χηλαί, το ίδιο και ο Πτολεμαίος οπότε το δυτικό αυτό τμήμα του Σκορπιού άρχισε τη δική του «σταδιοδρομία» ως ανεξάρτητος αστερισμός. 
Ο αστερισμός του Ζυγού ήταν γνωστός, επίσης στη Βαβυλώνα.
Η ζυγαριά με τα δύο τάσια ήταν ταυτόσημη με την ιερότητα του Ηλιακού Θεού Σαμάς, ο οποίος ήταν ο προστάτης της Αλήθειας και της Δικαιοσύνης.
Από τότε ο Ζυγός έχει ταυτιστεί εσωτερικά με το νόμο, την αμεροληψία, το κοσμικό δίκαιο, καθώς η ζυγαριά με τα δύο τάσια προσομοιαζόταν απ’όλους τους ανθρώπους, ανεξαρτήτως ηλικίας, με τα «προς το ζην».
Τα τάσια τον κάνουν το μόνο ζωδιακό σύμβολο του οποίου το γλυφικό δεν είναι μία ζωντανή ύπαρξη. 
Σε αυτήν την Πανσέληνο, θα δώσω και πάλι και θα τον αφήσω στην κρίση σας, τον άθλο του Ηρακλέους:

                       «Τα χρυσά μήλα των Εσπερίδων»,

τα οποία μέχρι τώρα τα τοποθετούσαμε στο ζώδιο των Διδύμων και στην Πανσέληνό τους.
Θα προσπαθήσω να γίνω και πάλι κατανοητή.
Ο σκοπός των Πανσελήνων, όπως έχω αναφέρει, αφορά τη θετική πορεία της Γης και της ζωής μας.
Είναι ένας μηνιαίος σταθμός δοτικότητας του Σύμπαντος σε εμάς τους ανθρώπους και από εμάς σ’ εκείνο.
Για να μπούμε όμως, στην Ατραπό της εξελίξεώς μας, πρέπει ν' ακολουθήσουμε, όπως οι περισσότεροι που ασχολούμεθα με την Αστρολογία γνωρίζουμε, τη δεξιόστροφη πορεία του κοσμογράμματός μας τη σύμφωνη με τους δείκτες του ρολογιού και όχι την αριστερόστροφη, η οποία είναι η γνωστή κίνηση των πλανητών και μας προσφέρει την «υλιστική» αντιμετώπιση της ζωής μας.
Αν, λοιπόν, ξεκινήσουμε από το ζώδιο του Κριού, που αντιπροσωπεύει την εκφρασμένη προσωπικότητά μας, το Εγώ μας, την Εγωική συμπεριφορά μας, και αντί να πάμε στο ζώδιο του Ταύρου, των Διδύμων, του Καρκίνου κ.λ.π., οπισθοδρομήσουμε στο ζώδιο των Ιχθύων, του Υδροχόου, του Αιγόκερω … τότε θ’αντικρίσουμε τη γήινη εξέλιξή μας, εντελώς μεταφυσικά και εξελικτικά, σε ψυχικό επίπεδο.
Σε αυτό, βέβαια, θα συντείνουν και τα αντίστροφα, δεξιόστροφα προοδευτικά συστήματα της κάθε χρονιάς. 

Ας ξεκινήσουμε, λοιπόν, με τη μεταφυσική πορεία του Ηρακλέους, τη δεξιόστροφη, στα «Χρυσά μήλα των Εσπερίδων».
Ο πρώτος που συνάντησε στο δρόμο του ο Ηρακλής, για τον κήπο με τα μήλα των Εσπερίδων, ήταν ο Νηρέας – γιος του Πόντου και της Γαίας, θαλάσσιος θεός, πατέρας των


Νηρηίδων – ο οποίος ήρθε με διάφορες μορφές και με διάφορα λόγια αλήθειας για να τον βοηθήσει, αλλά ο Ηρακλής δεν τα κατανόησε.


Τον επόμενο που συνάντησε ήταν ο 
Ανταίος – Γίγαντας, γιος του Ποσειδώνος και της Γαίας, σε μορφή φιδιού – που, μετά από αγώνα δύσκολο, τον νίκησε. Ο Ανταίος, όμως, του είπε ότι θα εμφανισθεί ξανά μπροστά του στην Όγδοη Πύλη (στο ζώδιο του Σκορπιού).
Στη συνέχεια συναντήθηκε με το Βούσιρι, το μεγάλο Άρχοντα της πλάνης – γιο του Ποσειδώνος και της Λυσιάνασσας -. Αγάπησε και θαύμασε το Βούσιρι για τη φιλοσοφική του σκέψη και παρέμεινε μαθητής του, έως ότου, ο Βούσιρις, τον έδεσε σ’ έναν βωμό και τον κράτησε εκεί δεμένο για έναν ολόκληρο χρόνο.
Ενεργοποιώντας όλη τη δύναμή του ο Ηρακλής έσπασε τα δεσμά του και δένοντας το Βούσιρι στο βωμό, έφυγε, αλλά στο μυαλό του, τώρα πλέον, γύριζαν τα σοφά λόγια του Νηρέα:
 

«Η αλήθεια βρίσκεται μέσα σου, μέσα σου υπάρχει μια απώτερη δύναμη, εξουσία και σοφία, συγκεντρώσου και επικαλέσου την ισχύ σου, τη δύναμη που είναι κληρονομιά όλων των ανθρώπων».

Ξαφνικά, κραυγές απόγνωσης γέμισαν τον αέρα. Γύπες πέταγαν από πάνω του.
Τρέχοντας προς το μέρος των κραυγών, συνάντησε τον
Προμηθέα, που ήταν τιμωρημένος,
δεμένος στον Καύκασο από το Δία, με τους γύπες να κατατρώγουν το συκώτι του, γιατί, όπως όλοι γνωρίζουμε, είχε δώσει τη φωτιά στους ανθρώπους. Του έσπασε τα δεσμά, του γιάτρεψε τις πληγές του κι έδιωξε τους γύπες. Όταν όλα ήταν πια τακτοποιημένα, ευχαριστημένος, συνέχισε το δρόμο του. Το ταξίδι ήταν δύσκολο, γιατί κανένας δεν μπορούσε να του δώσει σαφείς πληροφορίες για τον ακριβή τόπο που βρίσκονταν «Τα μήλα των Εσπερίδων». Η πρώτη αληθινή πληροφορία που έφτασε στ’αυτιά του, μετά από καιρό, ήταν ότι τα «μήλα» ήταν σ' ένα μακρινό βουνό και τα φύλαγε ένας Δράκοντας και τρεις Παρθένες.

- «Θα νικήσω το Δράκοντα που τα φυλάει, θα δω τις ωραίες παρθένες, τις πολυφημισμένες και θα κόψω τα «μήλα» είπε, αποφασισμένος.
Μπροστά του, όμως, παρουσιάστηκε ο Άτλας, που κρατούσε στους ώμους του τη Γη. Ο Ηρακλής τον λυπήθηκε και τον βοήθησε να την μετακινήσει από τους ώμους του. Έτσι ο Άτλας και ο Ηρακλής ήταν πλέον ελεύθεροι από το βάρος της Γης.
Ο Άτλας για να τον ευχαριστήσει του έδωσε τα «Μήλα των Εσπερίδων». Το ίδιο και οι Τρεις Εσπερίδες, η Αίγλη, η Ερύθεια και η Εσπερίς, οι οποίες του έδωσαν, επί πλέον, τη συμβουλή:

Προχώρα δίκαια και πρόσφερε υπηρεσία. Να το θυμάσαι αυτό!
Ας ξεδιπλώσουμε, τώρα, σιγά-σιγά, το μύθο σύμφωνα με το ζωδιακό κύκλο, σε δεξιόστροφη, όμως, κίνηση, όπως προανέφερα.

• Ο Νηρέας και ο Ανταίος έχουν μέσα τους αντιφατικές έννοιες – αλήθειες, πάθη, όπως ακριβώς συμβαίνει και με τον Ουρανό, τον κυβερνήτη του Υδροχόου.

• Ο βωμός του Βούσιρι, σαν κύριο, κοινωνικό στοιχείο σε κάθε επίσημο, τελετουργικό μέρος και ο Άτλας, που κρατούσε στους ώμους του τη Γη, αντιπροσωπεύονται από το ζώδιο του Αιγόκερω.

• Ο Άτλας, μάλιστα, όντας αδελφός του Προμηθέα, κρατώντας στους ώμους του, τη Γη είναι σίγουρο ότι βρισκόταν στο κέντρο του Γαλαξιακού μας Συστήματος.

• Αυτό το Κέντρο βρίσκεται, πάντοτε, στο ζώδιο του Τοξότη.

Την ημέρα της Πανσελήνου, μάλιστα, θα βρίσκεται στις 27 μοίρες και 1,6 πρώτα λεπτά του Τοξότη (Galactic Ctr), όπως μας το δίνουν οι Αστρολογικές Εφημερίδες.
Το ζώδιο του Τοξότη μάς φανερώνει και ο Προμηθέας γιατί, το ζώδιο του Τοξότη, εξουσιάζει οργανικά το Συκώτι – όργανο που του το έτρωγαν οι γύπες -.

• Ο Δράκων, - που μπορούμε να τον αντιπαραβάλουμε με τον αστερισμό του Οφιούχου, ο οποίος βρίσκεται ανάμεσα στον αστερισμό του Σκορπιού και του Τοξότη - που φύλαγε τα «μήλα», αντιπροσωπεύεται από το ζώδιο του Σκορπιού και οι τρεις παρθένες, σαφέστατα, από το ζώδιο της Παρθένου.

• Ποιο ζώδιο, όμως, παραλείπεται και βρίσκεται ανάμεσα σε αυτά τα δύο ζώδια;
 
• Σίγουρα ο Ζυγός, όπως όλοι γνωρίζουμε. Άρα, πιθανόν, εκεί να ήταν και ο κήπος με «Τα Μήλα των Εσπερίδων». Βλέπουμε, λοιπόν, ότι στον άθλο για την απόκτηση «των Μήλων των Εσπερίδων», είναι αντεστραμμένος ο Ζωδιακός Κύκλος και με απόλυτη, μάλιστα, διαδοχή στα ζώδια. Μία άλλη απόδειξη, που συμφωνεί με την αλλαγή που έκανα, είναι και η μεταφυσική έννοια του «μήλου», όπως αυτή αναφέρεται στο «Λεξικό των Συμβόλων»(1).
Το μήλο ήταν ο απαγορευμένος καρπός της Χρυσής Εποχής. Επειδή είναι στρογγυλό, υποδηλώνει το σύνολο και την ενότητα, σε αντίθεση με την πολλαπλότητα του ροδιού.
«Τα μήλα των Εσπερίδων» και οι καρποί της Φρέγια, μίας θεάς του Σκανδιναβικού Πανθέου, συμβολίζουν την αθανασία.
Η προσφορά ενός μήλου είναι δήλωση αγάπης και ομορφιάς. Θυμηθείτε «το μήλο της έριδος».
Όπως τα άνθη πορτοκαλιάς, έτσι και τα άνθη μηλιάς, επειδή συμβολίζουν τη γονιμότητα, χρησιμοποιούνται στους γάμους.
Ποιο ζώδιο αντιπροσωπεύει όλες, αυτές τις έννοιες αστρολογικά; Σίγουρα, θα μου απαντήσετε ότι είναι ο Ζυγός! Σκεφθείτε, λοιπόν, και πάλι την αλλαγή του άθλου και αν συμφωνήσετε, δεχθείτε την ή αν δεν συμφωνείτε, απορρίψτε την….! Αυτό εξαρτάται από εσάς και τα «Πιστεύω» σας, τα οποία, από εμένα, είναι πάντοτε σεβαστά!
Ας προχωρήσουμε, όμως τώρα, στην Πανσέληνό μας! Ποια ήταν η Συμβουλή, που του έδωσαν οι τρεις Εσπερίδες, παρθένες;

«Προχώρα δίκαια και πρόσφερε ΥΠΗΡΕΣΙΑ».

Στο μήνυμα αυτής της Πανσελήνου, λοιπόν, το νόημα είναι να μπορέσουμε να εξισορροπήσουμε την ψυχή με την Ύλη, γιατί όσο μειώνεται η υλιστικότητα, τόσο αυξάνεται η δύναμη της ψυχής.
Πρέπει, δηλαδή να βρούμε το δρόμο, τον κεντρικό άξονα, που οδηγεί μεταξύ των δύο μεγάλων αυτών γραμμών δύναμης – της Ύλης και της Ψυχής -.
Το ζώδιο του Ζυγού είναι ο τόπος αυτής της Δύναμης, είναι ο τόπος της Δικαιοσύνης. Είναι το σύμβολο του αδέκαστου «ακήρατου» και «κόρου», κατά τον Πλάτωνα Κριτή – Καθαρού Νου – Κρόνου, ο οποίος ζυγίζει την αιτία και το αποτέλεσμα (αιτιατό) και βρίσκει τη σωστή λύση. Είναι το σύμβολο όπου η μαγική, ελληνική λέξη «Ο. M.» εσωτερικεύει, ισορροπεί και ενώνει τα δύο ζεύγη των αντιθέτων, το Πνεύμα – Κύκλο με τη Μητέρα Γαία - Γη.
Ο κεντρικός άξονας βρίσκεται στο νωτιαίο μυελό (Ουρανός – Υδροχόος) και στη σπονδυλική στήλη (Κρόνος – Αιγόκερως). Είναι η παύση, για αφομοίωση των ενεργειών, μετά την εισπνοή. Αναφέρεται στο νόμο της οικονομίας και έχει σχέση με την 3η ακτίνα της Νοημοσύνης του Θεού, με κυβερνήτη τον Κρόνο. Είναι η ενέργεια που οδηγεί από το Ένστικτο, στη Διάνοια και τη Συνειδητότητα.
Ο δίσκος της Ψυχής, ο ένας από τους δύο της ζυγαριάς, του συμβόλου του Ζυγού, εδρεύει στην καρδιά. Έχει σχέση με το νόμο της σύνθεσης, την εισπνοή και την 7η ακτίνα, με κυβερνήτη τον Ουρανό. Είναι η πνευματική συνείδηση και η ενέργεια που οδηγεί, από την Ενόραση, στην Έμπνευση.
Ο άλλος δίσκος του Ζυγού είναι ο δίσκος της Προσωπικότητας, που εδρεύει στον εγκέφαλο, έχει σχέση με την εκπνοή και τον πλανήτη Αφροδίτη. Είναι η αλλαγή που διεισδύει και διευρύνει τη συνειδητότητα σε μια νέα στιγμή, είναι η 5η ακτίνα, η Εγωική συνείδηση που οδηγεί, από τη Διάνοια, στην Ενόραση.
Στο Ζυγό, λοιπόν, εξωτερικός Κυβερνήτης είναι η Αφροδίτη, Εσωτερικός ο Κρόνος και Ιεραρχικός ο Ουρανός.
Τη δύναμη, δε, της Θέλησης, που αντιπροσωπεύει ο Ουρανός, τη συμβολίζει ο άξονας γύρω από τον οποίο ισορροπούν οι δίσκοι που είναι οι εισερχόμενες και εξερχόμενες, ηλεκτρομαγνητικές Ενέργειες. Ο ένας δίσκος είναι το μάτι της Ψυχής και ο άλλος ζυγίζει την αξία του ανθρώπου.
Οι τελετουργίες του Ζυγού συνδέονται, ιδιαίτερα, με την Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία και το σύμβολο του Ζυγού είναι ένα από τα κύρια διάσημα του Πάπα.
Αρκετά, όμως, γνωρίσαμε γι’ αυτήν την Πανσέληνο….
Ας αφουγκραστούμε, τώρα, την προσευχή μας και ας την επαναλάβουμε την ημέρα της Πανσελήνου:

«Ζητώ την απάντησή Σας στο αν έχω κατορθώσει να βρω την εξισορρόπηση ανάμεσα στη δύναμη της Ψυχής και της Προσωπικότητας μου, παρακαλώντας Σας να ζυγίσετε στο ζυγό της σημερινής Πανσελήνου την ειλικρίνειά μου, την ευαισθησία μου, την καλοσύνη μου, τη δικαιοσύνη μου, το σεβασμό και την αποφασιστικότητά μου, ώστε, αν δεν έχω καταφέρει να εξισορροπήσω αυτούς τους δύο, βασικούς άξονες για τη ζωή μου, να το πληροφορηθώ και Σας παρακαλώ να μου δείξετε, πώς να βρω τον τρόπο, ώστε να δομήσω αυτές τις Αρετές, για να μπορέσω να γίνω καλλίτερη/ος.»

Γένοιτο


Ευγενία

Βιβλιογραφία

ΛΕΞΙΚΟ ΣΥΜΒΟΛΩΝ ΤΖ. ΚΟΥΠΕΡ Εκδόσεις ΠΥΡΙΝΟΣ ΚΟΣΜΟΣ
 
Τα «Φαινόμενα και Διοσημεία» του Αράτου του Σολέως Ευαγγέλου Σπανδάγου – Εκδόσεις «Αίθρα»

Οι «Καταστερισμοί» του Ερατοσθένους του Κυρηναίου – Ευαγγέλου Σπανδάγου –Εκδόσεις Αίθρα

«Κρατύλλος του Πλάτωνος» Εκδότης Χατζόπουλος

Η Συμφωνία του Ζωδιακού - Τορκόμ Σαραϊνταριάν – Εκδόσεις «Πνευματικός Ήλιος»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου