Κυριακή, 16 Οκτωβρίου 2016

Πανσέληνος Ζυγού

Η εξισορρόπησις των αντιθέτων δυνάμεων δημιουργεί αρμονία.
Αυτό ακριβώς συμβαίνει την ημέρα της Πανσελήνου, η οποία γίνεται κάθε 29 ημέρες, σύμφωνα με τον Σεληνιακό Κύκλο. Καθώς η Σελήνη είναι απέναντι από τον Ήλιο, στον

αντιδιαμετρικό αστερισμό -γι' αυτό παίρνει και το όνομα του Ζωδίου στο οποίο βρίσκεται ο Ήλιος- φωτίζεται ολόκληρη και η Γη βρίσκεται ανάμεσα σε δύο Φώτα τα οποία εκπέμπουν το μέγιστο του δυναμικού τους.
Αυτή είναι η κατάλληλη ώρα να πλημμυρίσουμε και εμείς από το Φως αυτό και να αισθανθούμε πολύ κοντά στις ανώτερες δυνάμεις που υπάρχουν –πείτε τις με όποιο όνομα θέλετε-. 


 
 Για να μπορέσουμε όμως να απορροφήσουμε όλην αυτήν την υπέροχη ενέργεια αλλά και να μπορέσουμε να την αποδώσουμε πίσω πάλι στο Σύμπαν, εξισορροπώντας το, πρέπει να ακολουθήσουμε κάποιους κανόνες τρεις ημέρες πριν την Πανσέληνο, την ημέρα της Πανσελήνου και τρεις ημέρες μετά, μία εβδομάδα δηλαδή.
Ας δούμε αυτή την διαδικασία.



Η 3η ημέρα πριν την Πανσέληνο είναι ημέρα πίστεως και αφορά τον καθαρισμό του φυσικού μας σώματος.

Η 2η ημέρα είναι ημέρα ενατενίσεως και αφορά το συναισθηματικό πεδίο, προσπαθούμε, λοιπόν, να λύσουμε όλες τις συναισθηματικές μας εντάσεις και διαφορές.

Η ημέρα πριν την πανσέληνο είναι ημέρα αφοσιώσεως στο νόημα της Πανσελήνου και αφορά το νοητικό πεδίο μας. Σκεφτόμαστε το νόημά της και το δουλεύουμε μέσα μας. 


Η ημέρα της Πανσελήνου και συγκεκριμένα η ώρα τής μέγιστης φωτίσεώς της είναι η στιγμή που μπορούμε να μπούμε σε ανώτερο επίπεδο επιγνώσεως και σε συνεργασία με τον Ηλιακό μας Άγγελο να δεχθούμε υψηλές δονήσεις.
Την στιγμή αυτή βυθιζόμαστε στον εσωτερικό μας εαυτό και στο δικό μας Φως και η εισροή της ενέργειας τής Πανσελήνου, πρέπει να περιφρουρηθεί και να αποδοθεί την 3η ημέρα, για το γενικό καλό.

Η 1η ημέρα μετά την Πανσέληνο είναι η ημέρα της καταγραφής αυτών των ενεργειών μέσα μας, για να έχουμε την απάντηση στην προσευχή μας.

Η 2η ημέρα είναι η ημέρα της αφομοιώσεως των ενεργειών αυτών, στο δικό μας εσωτερικό επίπεδο και
 

η 3η ημέρα μετά την Πανσέληνο είναι η ημέρα της ακτινοβολήσεως των ενεργειών προς τα έξω, για να βοηθήσουμε, με την προσφορά μας αυτή, στην εξισορρόπηση του Σύμπαντος.

Στις Πανσελήνους υπάρχουν 5 βασικοί σκοποί:

1) Να ενωθούμε με τον Πνευματικό κόσμο.

2) Να ενωθούμε με τον Πλανήτη μας.

3) Να γίνει ευθυγράμμισις με το Θείο Σχέδιο.

4) Να επιτευχθεί η αδελφοποίησις της Ανθρωπότητος και

5) να καλλιεργηθούν, να αποκρυσταλλωθούν και να αφυπνισθούν οι Θείες ενέργειες μέσα σε όλους μας, όπως η αγάπη, η κατανόηση, η ευσπλαχνία, η αυτοθεραπεία, η ενόρασις και πάνω από όλα η προσωπική ηθική μας.

Δύο βασικές προσπάθειες την ώρα της πανσελήνου είναι η αβλάβεια στις σκέψεις μας, στα συναισθήματα, στις πράξεις και στα λόγια μας και η απόσπασις από όλες τις προσω- πικές σχέσεις γιατί είναι πολύ σημαντικό να μην μπλεχθούμε στα εμπόδια των άλλων.

Ας πάμε, μετά την ενημέρωση για τις Πανσελήνους, στην Πανσέληνο του Ζυγού.
Η Πανσέληνος του Ζυγού, θα λάβει χώραν, στις 16 του μήνα, στις 7:24 π.μ. ώρα Ελλάδος, στις 23 μοίρες και 14΄ πρώτα λεπτά του Κριού.



Άρα θα ενεργοποιήσει τους χάρτες, στους οποίους, όπως έχω αναφέρει, υπάρχουν πλανήτες σε απόσταση από τις ζωδιακές της μοίρες, + - 5 μοίρες και επιπλέον, πλανήτες σε αντίθεση με το συγκεκριμένο ζωδιακό σημείο.
Ο Ζυγός (Λατινικά: Libra, συντομογραφία: Lib) είναι αστερισμός που σημειώθηκε στην αρχαιότητα από τον Πτολεμαίο.

Είναι νότιος αστερισμός, ορατός στο σύνολό του από την Ελλάδα και όλη σχεδόν την Ευρώπη. Το όνομα τού αστερισμού, που σημαίνει ζυγαριά, δεν συναντάται πριν από τον Ίππαρχο.
Αρχικά, στην ελληνική Αστρονομία ο Ζυγός ήταν τμήμα του Σκορπιού, από τον οποίο άρχισε να διακρίνεται ως τμήμα του, γνωστό ως Χηλαί Σκορπίου, δηλαδή οι «Δαγκάνες του Σκορπιού», και έτσι τον βρίσκουμε στον Ερατοσθένη και στον ΄Αρατο.
Ο δεύτερος το χαρακτηρίζει ως αμυδρό ζώδιο «φαέων επιδυέες», αλλά μεγάλο «μεγάλας χηλάς».
Ο Ίππαρχος χρησιμοποίησε και τα δύο ονόματα, Ζυγός και Χηλαί, το ίδιο και ο Πτολεμαίος οπότε το δυτικό αυτό τμήμα του Σκορπιού άρχισε την δική του «σταδιοδρομία» ως ανεξάρτητος αστερισμός. 
Ο αστερισμός του Ζυγού ήταν γνωστός, επίσης στην Βαβυλώνα.
Η ζυγαριά με τα δύο τάσια ήταν ταυτόσημη με την ιερότητα του Ηλιακού Θεού Σαμάς, ο οποίος ήταν ο προστάτης της Αλήθειας και της Δικαιοσύνης.
Από τότε ο Ζυγός έχει ταυτιστεί εσωτερικά με τον νόμο, την αμεροληψία, το κοσμικό δίκαιο, καθώς η ζυγαριά με τα δύο τάσια προσομοιαζόταν από όλους τους ανθρώπους, ανεξαρτήτως ηλικίας, με τα «προς το ζην».
Τα τάσια τον κάνουν το μόνο ζωδιακό σύμβολο του οποίου το γλυφικό δεν είναι μία ζωντανή ύπαρξις. 
Σε αυτήν την Πανσέληνο, θα δώσω και πάλι και θα τον αφήσω στην κρίση σας, τον άθλο του Ηρακλέους:

                       «Τα χρυσά μήλα των Εσπερίδων»,

τα οποία μέχρι τώρα τα τοποθετούσαμε στο ζώδιο των Διδύμων και στην Πανσέληνό τους.
Θα προσπαθήσω να γίνω και πάλι κατανοητή.
Ο σκοπός των Πανσελήνων, όπως έχω αναφέρει, αφορά την θετική πορεία της Γης και της ζωής μας.
Είναι ένας μηνιαίος σταθμός δοτικότητος του Σύμπαντος σε εμάς τους ανθρώπους και από εμάς σε εκείνο.
Για να μπούμε όμως, στην Ατραπό της εξελίξεώς μας, πρέπει να ακολουθήσουμε, όπως οι περισσότεροι που ασχολούμεθα με την Αστρολογία γνωρίζουμε, την δεξιόστροφη πορεία του κοσμογράμματός μας την σύμφωνη με τους δείκτες του ρολογιού και όχι την αριστερόστροφη, η οποία είναι η γνωστή κίνησις των πλανητών και μας προσφέρει την «υλιστική» αντιμετώπιση της ζωής μας.
Αν, λοιπόν, ξεκινήσουμε από το ζώδιο του Κριού, που αντιπροσωπεύει την εκφρασμένη προσωπικότητά μας, το Εγώ μας, την Εγωική συμπεριφορά μας, και αντί να πάμε στο ζώδιο του Ταύρου, των Διδύμων, του Καρκίνου κ.λ.π., οπισθοδρομήσουμε στο ζώδιο των Ιχθύων, του Υδροχόου, του Αιγόκερω … τότε θα αντικρίσουμε την γήινη εξέλιξή μας, εντελώς μεταφυσικά και εξελικτικά, σε ψυχικό επίπεδο.
Σε αυτό, βέβαια, θα συντείνουν και τα αντίστροφα, δεξιόστροφα προοδευτικά συστήματα της κάθε χρονιάς. 

Ας ξεκινήσουμε, λοιπόν, με την μεταφυσική πορεία του Ηρακλέους, την δεξιόστροφη, στα «Χρυσά μήλα των Εσπερίδων».
Ο πρώτος που συνάντησε στο δρόμο του ο Ηρακλής, για τον κήπο με τα μήλα των Εσπερίδων, ήταν ο Νηρεύς –γυιος του Πόντου και της Γαίας, θαλάσσιος θεός, πατέρας των


Νηρηίδων– ο οποίος ήρθε με διάφορες μορφές και με διάφορα λόγια αλήθειας για να τον βοηθήσει, αλλά ο Ηρακλής δεν τα κατανόησε.

Τον επόμενο που συνάντησε ήταν ο  Ανταίος –Γίγαντας, γυιος του Ποσειδώνος και της Γαίας, σε μορφή φιδιού– που, μετά από αγώνα δύσκολο, τον νίκησε. Ο Ανταίος, όμως, του είπε ότι θα εμφανισθεί ξανά μπροστά του στην Όγδοη Πύλη (στο ζώδιο του Σκορπιού).
Στην συνέχεια συναντήθηκε με τον Βούσιρι, τον μεγάλο Άρχοντα της πλάνης –γυιο του Ποσειδώνος και της Λυσιάνασσας-. Αγάπησε και θαύμασε τον Βούσιρι για την φιλοσοφική του σκέψη και παρέμεινε μαθητής του, έως ότου, ο Βούσιρις, τον έδεσε σε έναν βωμό και τον κράτησε εκεί δεμένο για έναν ολόκληρο χρόνο.
Ενεργοποιώντας όλη την δύναμή του ο Ηρακλής έσπασε τα δεσμά του και δένοντας τον Βούσιρι στον βωμό, έφυγε, αλλά στο μυαλό του, τώρα πλέον, γύριζαν μόνον τα σοφά λόγια του Νηρέως:
 

«Η αλήθεια βρίσκεται μέσα σου, μέσα σου υπάρχει μια απώτερη δύναμη, εξουσία και σοφία, συγκεντρώσου και επικαλέσου την ισχύ σου, την δύναμη που είναι κληρονομιά όλων των ανθρώπων».
Ξαφνικά, κραυγές απογνώσεως γέμισαν τον αέρα. Γύπες πέταγαν από πάνω του.
Τρέχοντας προς το μέρος των κραυγών, συνάντησε τον
Προμηθέα, που ήταν τιμωρημένος,
δεμένος στον Καύκασο από τον Δία, με τους γύπες να κατατρώγουν το συκώτι του, γιατί, όπως όλοι γνωρίζουμε, είχε δώσει την φωτιά στους ανθρώπους. Του έσπασε τα δεσμά, του γιάτρεψε τις πληγές του και έδιωξε τους γύπες. Όταν όλα ήταν πια τακτοποιημένα, ευχαριστημένος, συνέχισε τον δρόμο του. Το ταξίδι ήταν δύσκολο, γιατί κανένας δεν μπορούσε να του δώσει σαφείς πληροφορίες για τον ακριβή τόπο που βρίσκονταν «Τα μήλα των Εσπερίδων». Η πρώτη αληθινή πληροφορία που έφτασε στα αυτιά του, μετά από καιρό, ήταν ότι τα «μήλα» ήταν σε ένα μακρινό βουνό και τα φύλαγε ένας Δράκοντας και τρεις Παρθένες.

- «Θα νικήσω τον Δράκοντα που τα φυλάει, θα δω τις ωραίες παρθένες, τις πολυφημισμένες και θα κόψω τα μήλα» είπε, αποφασισμένος.

Μπροστά του, όμως, παρουσιάστηκε ο Άτλας, που κρατούσε στους ώμους του την Γη. Ο Ηρακλής τον λυπήθηκε και τον βοήθησε να την μετακινήσει από τους ώμους του. Έτσι ο Άτλας και ο Ηρακλής ήταν πλέον ελεύθεροι από το βάρος της.
Ο Άτλας για να τον ευχαριστήσει του έδωσε τα «Μήλα των Εσπερίδων». Το ίδιο και οι Τρεις Εσπερίδες, η Αίγλη, η Ερύθεια και η Εσπερίς, οι οποίες του έδωσαν, επί πλέον, την συμβουλή:

Προχώρα δίκαια και πρόσφερε υπηρεσία. Να το θυμάσαι αυτό!

Ας ξεδιπλώσουμε, τώρα, σιγά-σιγά, τον μύθο σύμφωνα με το ζωδιακό κύκλο, σε δεξιόστροφη, όμως, κίνηση, όπως προανέφερα.
• Ο Νηρεύς και ο Ανταίος έχουν μέσα τους αντιφατικές έννοιες – αλήθειες, πάθη, όπως ακριβώς συμβαίνει και με τον Ουρανό, τον κυβερνήτη του Υδροχόου.

• Ο βωμός του Βούσιρι, σαν κύριο, κοινωνικό στοιχείο σε κάθε επίσημο, τελετουργικό μέρος και ο Άτλας, που κρατούσε στους ώμους του την Γη, αντιπροσωπεύονται από το ζώδιο του Αιγόκερω.

• Ο Άτλας, μάλιστα, όντας αδελφός του Προμηθέως, κρατώντας στους ώμους του, την Γη είναι σίγουρο ότι βρισκόταν στο κέντρο του Γαλαξιακού μας Συστήματος.

• Αυτό το Κέντρο βρίσκεται, πάντοτε, στο ζώδιο του Τοξότη.

Την ημέρα της Πανσελήνου, μάλιστα, θα βρίσκεται στις 27 μοίρες, 05΄ πρώτα λεπτά και 0 δεύτερα λεπτά του Τοξότη (Galactic Ctr), όπως μας το δίνουν οι Αστρολογικές Εφημερίδες.
Το ζώδιο του Τοξότη μάς φανερώνει, ό,τι και ο Προμηθεύς, στο μαρτύριό του γιατί, το ζώδιο του Τοξότη, εξουσιάζει οργανικά το συκώτι –όργανο που του το έτρωγαν οι γύπες-.

• Ο Δράκων, -που μπορούμε να τον αντιπαραβάλουμε με τον αστερισμό του Οφιούχου, ο οποίος βρίσκεται ανάμεσα στον αστερισμό του Σκορπιού και του Τοξότη- που φύλαγε τα «μήλα», αντιπροσωπεύεται από το ζώδιο του Σκορπιού και οι τρεις παρθένες, σαφέστατα, από το ζώδιο της Παρθένου.

• Ποιο ζώδιο, όμως, παραλείπεται και βρίσκεται ανάμεσα σε αυτά τα ζώδια;

• Σίγουρα ο Ζυγός, όπως όλοι γνωρίζουμε. Άρα, πιθανόν, εκεί να ήταν και ο κήπος με «Τα Μήλα των Εσπερίδων». Βλέπουμε, λοιπόν, ότι στον άθλο για την απόκτηση «των Μήλων των Εσπερίδων», είναι αντεστραμμένος ο Ζωδιακός Κύκλος και με απόλυτη, μάλιστα, διαδοχή στα ζώδια. Μία άλλη απόδειξις, που συμφωνεί με την αλλαγή που έκανα, είναι και η μεταφυσική έννοια του «μήλου», όπως αυτή αναφέρεται στο «Λεξικό των Συμβόλων»(1).
Το μήλο ήταν ο απαγορευμένος καρπός της Χρυσής Εποχής. Επειδή είναι στρογγυλό, υποδηλώνει το σύνολο και την ενότητα, σε αντίθεση με την πολλαπλότητα του ροδιού.
«Τα μήλα των Εσπερίδων» και οι καρποί της Φρέγια, μίας θεάς του Σκανδιναβικού Πανθέου, συμβολίζουν την αθανασία.
Η προσφορά ενός μήλου είναι δήλωσις αγάπης και ομορφιάς. Θυμηθείτε «το μήλο της έριδος».
Όπως τα άνθη πορτοκαλιάς, έτσι και τα άνθη μηλιάς, επειδή συμβολίζουν την γονιμότητα, χρησιμοποιούνται στους γάμους.
Ποιό ζώδιο αντιπροσωπεύει όλες, αυτές τις έννοιες αστρολογικά; Σίγουρα, θα μου απαντήσετε ότι είναι ο Ζυγός! Σκεφθείτε, λοιπόν, και πάλι την αλλαγή του άθλου και αν συμφωνήσετε, δεχθείτε την ή αν δεν συμφωνείτε, απορρίψτε την….! Αυτό εξαρτάται από εσάς και τα «Πιστεύω» σας, τα οποία, από εμένα, είναι πάντοτε σεβαστά!
Ας προχωρήσουμε, όμως τώρα, στην Πανσέληνό μας! Ποιά ήταν η Συμβουλή, που του έδωσαν οι τρεις Εσπερίδες, παρθένες;

«Προχώρα δίκαια και πρόσφερε ΥΠΗΡΕΣΙΑ».

Στο μήνυμα αυτής της Πανσελήνου, λοιπόν, το νόημα είναι να μπορέσουμε να εξισορροπήσουμε την ψυχή με την Ύλη, γιατί όσο μειώνεται η υλιστικότητα, τόσο αυξάνεται η δύναμις της ψυχής.
Πρέπει, δηλαδή να βρούμε τον δρόμο, τον κεντρικό άξονα, που οδηγεί μεταξύ των δύο μεγάλων αυτών γραμμών δυνάμεως –της Ύλης και της Ψυχής-.
Το ζώδιο του Ζυγού είναι ο τόπος αυτής της Δυνάμεως, είναι ο τόπος της Δικαιοσύνης. Είναι το σύμβολο του αδέκαστου «ακήρατου» και «κόρου», κατά τον Πλάτωνα Κριτή – Καθαρού Νου – Κρόνου, ο οποίος ζυγίζει την αιτία και το αποτέλεσμα (αιτιατό) και βρίσκει την σωστή λύση. Είναι το σύμβολο όπου η μαγική, ελληνική λέξη «Ο. M.» εσωτερικεύει, ισορροπεί και ενώνει τα δύο ζεύγη των αντιθέτων, το Πνεύμα – Κύκλο με την Μητέρα Γαία - Γη.
Ο κεντρικός άξονας βρίσκεται στον νωτιαίο μυελό (Ουρανός – Υδροχόος) και στην σπονδυλική στήλη (Κρόνος – Αιγόκερως). Είναι η παύσις, για αφομοίωση των ενεργειών, μετά την εισπνοή. Αναφέρεται στον νόμο της οικονομίας και έχει σχέση με την 3η ακτίνα της Νοημοσύνης του Θεού, με κυβερνήτη τον Κρόνο. Είναι η ενέργεια που οδηγεί από το Ένστικτο, στην Διάνοια και την Συνειδητότητα.
Ο δίσκος της Ψυχής, ο ένας από τους δύο της ζυγαριάς, του συμβόλου του Ζυγού, εδρεύει στην καρδιά. Έχει σχέση με τον νόμο της συνθέσεως, την εισπνοή και την 7η ακτίνα, με κυβερνήτη τον Ουρανό. Είναι η πνευματική συνείδησις και η ενέργεια που οδηγεί, από την Ενόραση, στην Έμπνευση.
Ο άλλος δίσκος του Ζυγού είναι ο δίσκος της Προσωπικότητος, που εδρεύει στον εγκέφαλο, έχει σχέση με την εκπνοή και τον πλανήτη Αφροδίτη. Είναι η αλλαγή που διεισδύει και διευρύνει την συνειδητότητα σε μια νέα στιγμή, είναι η 5η ακτίνα, η Εγωική συνείδηση που οδηγεί, από την Διάνοια, στην Ενόραση.
Στον Ζυγό, λοιπόν, εξωτερικός Κυβερνήτης είναι η Αφροδίτη, Εσωτερικός ο Κρόνος και Ιεραρχικός ο Ουρανός.
Την δύναμη, δε, της Θελήσεως, που αντιπροσωπεύει ο Ουρανός, την συμβολίζει ο άξων γύρω από τον οποίο ισορροπούν οι δίσκοι που είναι οι εισερχόμενες και εξερχόμενες, ηλεκτρομαγνητικές ενέργειες. Ο ένας δίσκος είναι το μάτι της Ψυχής και ο άλλος ζυγίζει την αξία του ανθρώπου.
Οι τελετουργίες του Ζυγού συνδέονται, ιδιαίτερα, με την Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία και το σύμβολο του Ζυγού είναι ένα από τα κύρια διάσημα του Πάπα.
Αρκετά, όμως, γνωρίσαμε γι’ αυτήν την Πανσέληνο….
Ας αφουγκραστούμε, τώρα, την προσευχή μας και ας την επαναλάβουμε την ημέρα της Πανσελήνου:

«Ζητώ την απάντησή Σας στο αν έχω κατορθώσει να βρω την εξισορρόπηση ανάμεσα στην δύναμη της Ψυχής και της Προσωπικότητός μου, παρακαλώντας Σας να ζυγίσετε στο ζυγό της σημερινής Πανσελήνου την ειλικρίνειά μου, την ευαισθησία μου, την καλοσύνη μου, την δικαιοσύνη μου, τον σεβασμό και την αποφασιστικότητά μου, ώστε, αν δεν έχω καταφέρει να εξισορροπήσω αυτούς τους δύο, βασικούς άξονες για την ζωή μου, να το πληροφορηθώ και Σας παρακαλώ να μου δείξετε, πώς να βρω τον τρόπο, ώστε να δομήσω αυτές τις Αρετές, για να μπορέσω να γίνω καλλίτερη/ος.»

Γένοιτο

Ευγενία

Βιβλιογραφία

ΛΕΞΙΚΟ ΣΥΜΒΟΛΩΝ ΤΖ. ΚΟΥΠΕΡ Εκδόσεις ΠΥΡΙΝΟΣ ΚΟΣΜΟΣ
 

Τα «Φαινόμενα και Διοσημεία» του Αράτου του Σολέως Ευαγγέλου Σπανδάγου – Εκδόσεις «Αίθρα»

Οι «Καταστερισμοί» του Ερατοσθένους του Κυρηναίου – Ευαγγέλου Σπανδάγου –Εκδόσεις Αίθρα

«Κρατύλλος του Πλάτωνος» Εκδότης Χατζόπουλος

Η Συμφωνία του Ζωδιακού - Τορκόμ Σαραϊνταριάν – Εκδόσεις «Πνευματικός Ήλιος»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου