Τρίτη, 19 Ιουνίου 2012

ΗΛΙΟΣ


Η αναφορά μου στους πλανήτες του Ηλιακού μας συστήματος και στη λειτουργικότητά τους στο Ζωδιακό κύκλο ξεκινά με τον Ήλιο. 
Θ' αναπτυχθούν έννοιες που ίσως σε κάποιες/ους δεν είναι γνωστές. 
Εάν μελετήσατε το άρθρο το σχετικό με τα ιδεογράμματα του Ελληνικού Αλφαβήτου στο ίδιο ιστολόγιο θα μπορέσετε να κατανοήσετε την ανάλυση των αστρολογικών όρων – εννοιών, πάντοτε βέβαια εκφραζόμενη με κεφαλαία γράμματα. 
Ας ξεκινήσουμε, λοιπόν, από τη λέξη ΗΛΙΟΣ χωρίς ν’ακολουθηθεί η κανονική σειρά των γραμμάτων. 

Λ = Βρίσκομαι μέσα στην άνωθεν εκπεμπόμενη 
Ι = Ενέργεια 
Ο = Πνευματικότητας 
Σ = Κεραύνιας 
Η = Για να εξισορροπήσω την δυαδικότητά των (+) και (-) ενεργειών. 


Αυτό εκφράζει ο Ήλιος στο κοσμόγραμμα μεταφυσικά, γι’αυτό ο Άλαν Λήο τον έθετε στην πρώτη βαθμίδα της εξελίξεως πριν ανακαλυφθεί ο Ουρανός το 1781(1). 
Η ενέργεια του ξεκινά τη στιγμή της γεννήσεως και τελειώνει με το θάνατο. Είναι η εκφρασμένη προσωπικότητα! Διαρκεί όσο η ζωή. 
 Η ιδιότητά του αυτή έχει απεικονισθεί με το γνωστό γλυφικό , το οποίο αποσαφηνίζεται πλήρως στο ακόλουθο απόσπασμα: 

«Παρακολουθώντας την εξελικτική πορεία του Σύμπαντος, η πρώτη εικόνα του είναι ένας σκέτος κύκλος, ενώ το δεύτερο αρχαϊκό σύμβολο είναι ένας κύκλος με ένα σημείο στο κέντρο του (η πρώτη διαφοροποίηση στις περιοδικές εκδηλώσεις της αιώνιας φύσης τής δίχως φύλο και άπειρης) το σημείο στον κύκλο ή ο εν δυνάμει χώρος μέσα στον αφηρημένο χώρο».(2)

Οι κύριες, συνήθεις έννοιες που αποδίδονται στον αστρολογικό Ήλιο είναι: 

Το πνεύμα ενσαρκωμένο, δηλαδή η εκφρασμένη προσωπικότητα - Η Δύναμη – Η Ζωτικότητα – Η Υγεία – Η Αυτοέκφραση – Οι Γονείς – Οι Σχέσεις – Το Επάγγελμα – Η Φιλία. 

Η κύρια όμως λέξη του είναι ΘΕΛΩ. Τί σημαίνει όμως ΘΕΛΩ σε ιδεογραμματικό επίπεδο; 

Λ = Βρίσκομαι μέσα στην άνωθεν εκπεμπόμενη 
Θ = ενέργεια της «κατ’εικόναν και ομοίωσιν» 
Ε = Τριαδικότητας 
Ω= γειωμένης κάτω για να παρθούν οι εμπειρίες οι οποίες καταγράφονται σε εσωτερικό επίπεδο. 

ΗΛΙΟΣ= ΘΕΛΩ 
Τί; Ό,τι λέει το ΖΩΔΙΟ. 
Πώς; Ανάλογα με τις ΟΨΕΙΣ. 

Η γνώση της πνευματικότητας επομένως, για τον τύπο του ατόμου, σύμφωνα με την προηγηθείσα ανάλυση θα εξαρτηθεί κυρίως από τα ηλιακά χαρακτηριστικά του. Τον κύριο βαθύτερο εαυτό του όμως τον εκφράζει σε μεγάλο βαθμό όχι μόνον η τοποθέτηση του Ήλιου στο ζώδιο αλλά και ο Δεκανός (3) στον οποίο βρίσκεται ο Ήλιος, η ζωδιακή του μοίρα κατά Σεφάριαλ (4) και Σάμπιαν (5) , ο οίκος που βρίσκεται, οι πλανήτες που σχηματίζουν όψη μαζί του, κυρίως αρνητική (σύνοδο, τετράγωνο, αντίθεση), η βαθμολόγησή του σύμφωνα με το νέο αστρολογικό χάρτη που θα δοθεί στη συνέχεια η χαρά (6) του και ο Πτολεμαϊκός του κυβερνήτης, ο οποίος περιλαμβάνεται στον ακόλουθο, καινούργιο αστρολογικό πίνακα που δημιούργησα. 


Ας χρησιμοποιήσουμε ένα παράδειγμα: 

Ο Ήλιος ενός ατόμου βρίσκεται στις 2 μοίρες και 14΄ των Ιχθύων. 

 Ήλιος: Στο ζώδιο των Ιχθύων, 
στον πρώτο Δεκανό που είναι πάλι των Ιχθύων, σε Τετραπλότητα (7) Ιχθύων, 
σε Τριπλότητα (8) Ιχθύων και 
στον 1o οίκο. 
Πτολεμαϊκή κυριαρχία στον Ήλιο της Αφροδίτης. 

Ο Ήλιος, έχοντας 4 ζώδια των Ιχθύων, δεν έχει θετικότητα ή αρνητικότητα σύμφωνα με τις κυβερνήσεις, εξάρσεις, αδυναμίες ή πτώσεις των πλανητών, γιατί στο ζώδιο των Ιχθύων, ο Ήλιος, βρίσκεται σε περιήγηση. Στον πρώτο οίκο, όμως, έχει τίτλο έξαρσης, γιατί ο πρώτος οίκος αντιστοιχεί στο ζώδιο του Κριού. Άρα ο Ήλιος του ατόμου έχει μία θετικότητα εκφράσεως η οποία σημειώνεται: Ήλιος + και κυριαρχία της Αφροδίτης (Πτολεμαϊκά). 

Ερμηνεία: Το άτομο προβάλλει θετικά τα θέλω του, χωρίς εγωισμό και η Αφροδίτη τού δίνει γλυκό τρόπο στην παρουσίασή τους

ΗΛΙΑΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ: Εγώ, ο άνδρας σε γυναικείο κοσμόγραμμα (το άτομο που θέλουμε να μας σταθεί στη ζωή), ο πατέρας, η ζωτικότητα, η δύναμη, η δημιουργικότητα, το ηλιακό πλέγμα, η καρδιά, το δεξί μάτι στους άνδρες και το αριστερό στις γυναίκες. 
ΜΕΤΑΛΛΟ: Χρυσός 
ΛΙΘΟΣ: Διαμάντι 
ΗΜΕΡΑ: Κυριακή 
ΧΡΩΜΑ: Γαλανό (Σανσκριτικά) – Πορτοκαλί (Ενεργειακά) ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ: Μιχαήλ = η λέξη ΜΙΧΑΗΛ σημαίνει «Ποιος είναι σαν το Θεό» (Μιχα – ήλ). 

Ψυχογραφική ανάλυση του Ήλιου στο κοσμόγραμμα   
(Έρευνα την οποία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αναφέροντας το όνομά μου) 

Ο Ήλιος, ανάλογα με τον οίκο στον οποίο βρίσκεται στο γενέθλιο ωροσκόπιο, μπορεί να ονομασθεί Φοίβος Απόλλων, Απόλλων ή Πλούτων
Αυτή η επαφή μου με την συγκεκριμένη πληροφορία από την Έλενα Μπλαβάτσκυ με προβλημάτισε και αποφάσισα να το ερευνήσω. 
Έτσι, επί μακρόν πειραματίστηκα στις συγκεκριμένες έννοιες και κατέληξα στα ακόλουθα αποτελέσματα: 

Η διαφοροποίηση της έννοιας του Ήλιου στους οίκους τού κοσμογράμματος διαμορφώνεται ως εξής: 

Α) Φοίβος Απόλλων ονομάζεται ο Ήλιος στους Νότιους οίκους του κοσμογράμματος (8, 9, 10, 11 και 12). Σε αυτούς τους οίκους τα «θέλω» του ατόμου είναι περισσότερο ατομικοποιημένα, παρά προσωποποιημένα. 

Β) Απόλλων ονομάζεται στον 1
 και 7 οίκο του κοσμογράμματος. Το άτομο με αυτήν την οικοθεσία του Ήλιου έχει εξισορροπημένα «θέλω», πνευματικότητα και περιορισμένη κτητικότητα.  

Γ) Στο Βόρειο Ημισφαίριο του κοσμογράμματος, δηλαδή στους 2 ,3 ,4 ,5 και 6 οίκο ο Ήλιος παίρνει Πλουτώνια χροιά και θέλει να διατηρήσει ό,τι έχει με όλες του τις δυνάμεις. 

Καμμία από αυτές τις ιδιότητες δεν είναι θετικότερη ή αρνητικότερη γιατί το άτομο, βάσει του κοσμογράμματός του, ήρθε να πάρει τις συγκεκριμένες πληροφορίες. Άρα η κριτική στην ανάλυση ενός κοσμογράμματος οφείλει να είναι περιττή. 

Ας δούμε όμως πώς εξάγονται αυτές οι ιδιότητες: 
Αν θελήσουμε να βαθμολογήσουμε λεξαριθμικά τις λέξεις Φοίβος Απόλλων, Απόλλων και Πλούτων και χρησιμοποιήσουμε την αναφορά των θεοτήτων αυτών από τον Κρατύλο του Πλάτωνος με το στόμα του Σωκράτη, συνδέοντάς τις με την διάταξη των εφόρων θεών που μας παραδίδεται ως σειρά νόμων θ’ανακαλύψουμε πολλές αστρολογικές αλήθειες. Ας το επιχειρήσουμε μαζί: 

 Ήλιος – Φοίβος Απόλλων 


Φοίβος Απόλλων = 500+70+10+2+70+200+1+80+70+30+30+800+50 = 1913 = 14 = 5 

Ο 5ος Νόμος (9) είναι ο Νόμος της Διαιωνίσεως, του Έρωτος, της αναπαραγωγικότητας και της Πνευματικής Αγάπης με έφορο τη Θεά Ήρα και τον αστερισμό του Υδροχόου και αναφέρεται στο στοιχείο ΑΗΡ.
Τα άτομα που ο Ήλιος τους είναι Φοίβος Απόλλων δεν ενδιαφέρονται για τα υλικά αγαθά αλλά τα ενδιαφέρει κυρίως η πνευματικότητα, λόγω του στοιχείου του Αέρος το οποίο εμπεριέχει μέσα του τον πνευματικό Αιθέρα. 

ΑΗΡ = ΗΡΑ 

Ρ: Το Ρ έχει φορά, κίνηση και σκληρότητα. 
Η: Το Η (Ήτα) ενώνει δύο ενέργειες Ι (Γιώτα): (+) και (-), δηλαδή τη δυαδικότητα με μία ευθεία γραμμή η οποία τείνει να τις εξισορροπήσει και να τις συμφιλιώσει. 
Α: Το Α (Άλφα) μας οριοθετεί το σημείο που έχουμε τη δυνατότητα να περιορίσουμε την άνωθεν διαχεόμενη ενέργεια Λ, σύμφωνα με τις δικές μας ανθρώπινες δυνατότητες των άνωθεν και κάτωθεν ενεργειών μας με το διαχωρισμό της γραμμής μέσα στο Άλφα. 

Εάν τώρα θελήσουμε την έννοια του Άερος δηλαδή την Ήρα να την μετατρέψουμε σε Αιθέρα συμβαίνει το εξής εκπληκτικό. 

AΗΡ = ΗΡΑ / ΑΙΘΗΡ 

Εισέρχονται στην καινούργια έννοια δύο Ιδεογράμματα το Ι και το Θ και οι ίδιες πάρα πάνω ενέργειες φέρουν πλεόν μέσα τους τα: 

Ι: Το Ι (Γιώτα) το οποίο φανερώνει την καθαρή ενέργεια η οποία έρχεται απ’ευθείας από την άνωθεν ευρισκόμενη πηγή, χωρίς να φέρνει ο,τιδήποτε θετικό ή αρνητικό επάνω της και το 
Θ = Το Θ. Δημιουργούμε, δηλαδή, αυτόματα από τον κύκλο Ο που είναι το Πνεύμα το «κατ’εικόναν και ομοίωσιν» αν διπλώσουμε το ένα κομμάτι του μισού κύκλου επάνω στο άλλο. Καταβιβάζουμε με αυτόν τον τρόπον το Πνεύμα στην υλική Δημιουργία. 

Αυτή είναι η διαφορά του Αέρος από τον Αιθέρα! 

Ας διαβάσουμε, όμως στη συνέχεια, ένα απόσπασμα στο οποίο ενώνεται η Θεά Ήρα με το Πνεύμα και με τον αέρα σε γήινο όμως επίπεδο. 

 Όπως λέει άλλωστε ο ομηρικός Ζευς:
 «κανένας άλλος θεός δεν γνωρίζει το νου μου πριν από την Ήρα». 
 Χάρη λοιπόν στην άφραστη τούτη επαφή (Ήρα) των θεών, ο κόσμος μεν μετέχει στις νοερές ψυχές, έλαβαν δε υπόσταση οι νόες που εποχούνται των ψυχών και μαζί με αυτές πληρούν τη σύνολη δημιουργία. Αρχίζοντας από επάνω, η βαθμίδα της Δέσποινάς μας φτάνει ίσαμε τα έσχατα και στην υποσελήνια περιοχή κατάληξή της είναι ο αέρας. Ο αέρας πράγματι είναι το σύμβολο της ψυχής και βάσει αυτού η ψυχή λέγεται και «πνεύμα»... (12)


  Ήλιος – Απόλλων  
                      
                                                                    
             Απόλλων της Μουσικής                 της Τοξευτικής 
                         
                                                                           

                        του Μπελβεντέρε                              της Ιατρικής 

Στη συνέχεια θα βαθμολογήσουμε τις έννοιες που αποδίδει ο Σωκράτης στον Απόλλωνα: 

ΣΩΚΡΑΤΗΣ: Τά ίδια ισχύουν και για τον Απόλλωνα, όπως προείπα: ο πολύς κόσμος φοβάται το όνομα του θεού. ΕΡΜΟΓΕΝΗΣ: Βέβαια, έχεις δίκιο. 
ΣΩΚ: Το όνομά του, κατά τη γνώμη μου, έχει δοθεί ωραιότατα σε σχέση με τη δύναμή του. 
ΕΡΜ: Δηλαδή; 
ΣΩΚ: Θα προσπαθήσω να σου εξηγήσω τί νομίζω. Δεν υπάρχει άλλο όνομα το οποίο, ενώ είναι μόνον ένα, να ένωσε τέσσερις ιδιότητες που έχει αυτός ο Θεός, ώστε να περιέχει όλες και να δηλώνει κατά ορισμένο τρόπο τη μουσική, τη μαντική, την ιατρική και την τοξευτική. 
ΕΡΜ: Λέγε, λοιπόν. Μου παρουσιάζεις άλλωστε το όνομα παράδοξο. 
ΣΩΚ: Είναι όμως αρμονικό, καθώς και ο Θεός είναι μουσικός. Κατ’αρχάς δηλαδή η κάθαρση και οι καθαρμοί που τελούνται σύμφωνα με την ιατρική και τη μαντική και όσα γίνονται με ιατρικά φάρμακα και μαντικά θειαφίσματα και τα λουτρά σε ανάλογες περιστάσεις και τα ραντίσματα, όλα τούτα μία δυνατότητα έχουν, ν’αποδώσουν τον άνθρωπο καθαρό κατά το σώμα και κατά την ψυχή. Ή όχι; 
ΕΡΜ: Ασφαλώς. 
ΣΩΚ: Λοιπόν, αυτός δεν είναι ο Θεός που καθαρίζει και που λούζει και απαλλάσσει από τα κακά αυτά; 
ΕΡΜ: Βεβαίως. 
ΣΩΚ: Επειδή λοιπόν απαλλάσσει και καθαρίζει θεωρούμενος γιατρός των τέτοιου είδους κακών, θα μπορούσε να ονομάζεται «Απολούων». Σύμφωνα με την μαντική και την αλήθεια και το απλό –αυτά άλλωστε τονίζονται- θα ήταν σωστό να ονομάζεται όπως τον ονομάζουν οι Θεσσαλοί «Άπλουν» δηλαδή ονομάζουν το Θεό αυτό όλοι οι Θεσσαλοί. Επειδή μάλιστα είναι ικανότατος στις βολές «Αειβάλλων» είναι (ρίχνει συνεχώς τα βέλη του τόξου). Για τη μουσική θα πρέπει να σκεφτούμε όπως ακριβώς για τις λέξεις ακόλουθος και άκοιτις, ότι το Άλφα σε πολλές περιπτώσεις σημαίνει το ΟΜΟΥ. ΄Ετσι κι εδώ σημαίνει την «ομού πόλησιν» (κοινή περιστροφή) γύρω από τον ουρανό, που ονομάζεται «πόλοι» και στην αρμονία του άσματος που ονομάζεται συμφωνία, γιατί όλα αυτά, όπως λένε οι ειδικοί στη μουσική και στην αστρονομία, σύμφωνα με κάποια αρμονία «πολεί άμα πάντα» (περιστρέφονται όλα ταυτόχρονα). Επιβλέπει αυτός ο Θεός την αρμονική κίνηση «ομοπολών» (κινώντας μαζί) όλα και τα θεϊκά και τ’ανθρώπινα. Όπως λοιπόν τον «ομοκέλευθον» ονομάζουν «ακόλουθον» και την «ομοκοίτιν» ονομάσαμε «άκοιτιν», βάζοντας και δεύτερο λάμδα, γιατί γινόταν ομόηχο με την κακή λέξη. Όπως και τώρα μερικοί το υποψιάζονται επειδή δεν εξετάζουν σωστά τη δύναμη του ονόματος και το φοβούνται, γιατί τάχα είναι δηλωτικό καταστροφής. Τούτο, λοιπόν, όπως αναφέρθηκε πρωτύτερα, περιλαμβάνει όλες τις ιδιότητες του Θεού, «άπλου, αεί βάλλοντος, απολούοντος, ομοπολούντος» που είναι (ενιαίος, τοξεύει συνεχώς, αποκαθαίρει, δημιουργεί κοινές περιστροφές).  (10)

 Στη συνέχεια θα βαθμολογήσουμε λεξαριθμικά πάλι τις λέξεις, όπως πάντα: 

 Άπλουν Αεί βάλλων Απολούων Ομοπολών 

 Άπλουν = 1+80+30+70+400+50 = 631 = 6+3+1 = 10 = 1+0 = 1 
Ο Νόμος 1 είναι ο Νόμος της Κινήσεως του Ιερού Πυρός με έφορο τη Θεά Εστία και τον αστερισμό του Ζυγού. Στοιχείο ΑΗΡ 

Αεί βάλλων = 1+5+10+2+1+30+30+800+50 = 929 = 9+2+9 = 20 = 2+0 = 2 
 Ο Νόμος 2 είναι ο Νόμος της Ζωής, της Πνευματικής γονιμοποιού κινήσεως και του δημιουργικού αιτίου των όντων με έφορο το Θεό Άρη και τον αστερισμό του Σκορπιού. Στοιχείο ΥΔΩΡ 

Απολούων = 1+80+70+30+70+400+800+50 =1501 = 1+5+0+1 = 7 
Ο Νόμος 7 είναι ο Νόμος της Αλληλοεπιδράσεως, του Φωτός της Πνευματικής Γνώσεως και Σοφίας με έφορο τη Θεά Αθηνά και τον αστερισμό του Κριού. Στοιχείο ΠΥΡ

Ομοπολών = 70+40+70+80+70+30+800+50 = 1210 = 1+2+1+0 = 4 
Ο Νόμος 4 είναι ο Νόμος της Μορφής, του νοητού μεταπλαστικού Πυρός με έφορο το Θεό Ήφαιστο και τον αστερισμό του Αιγόκερω. Στοιχείο ΓΗ 

Αν δούμε λεξαριθμικά τα στοιχεία που μας δίνουν οι τέσσερις χαρακτηριστικές λέξεις με τις οποίες ο Σωκράτης χαρακτηρίζει τον Απόλλωνα είναι τα τέσσερα στοιχεία της Δημιουργίας ΠΥΡ, ΑΗΡ, ΥΔΩΡ και ΓΗ
Τα άτομα, λοιπόν, που έχουν Ήλιο – Απόλλωνα ενδιαφέρονται τόσο για τα πνευματικά όσο και για τα υλικά αγαθά. 

 Ήλιος – Πλούτων 

 

ΣΩΚ: Το όνομα του Πλούτωνα πάλι δόθηκε επειδή έχει σχέση με την παροχή «πλούτου» επειδή ο πλούτος βγαίνει από τα βάθη της Γης. Το «Άιδης» νομίζω ότι οι πολλοί πιστεύουν πως του δόθηκε από το «αϊδές» (αόρατο) αλλά επειδή φοβούνταν το όνομα τον λένε «Πλούτωνα»